pirmdiena, 2013. gada 1. aprīlis

Sveiki!

Sveikas, meitenes!
Arī es, kopš šodienas, piepulcējos Jūsu kuplajam pulkam. Ilgi domāju un spriedu, vai vēlos to, vai būs laiks un vispār gribēšana. Bet ar laiku auga mana vēlme izteikties, padalīties ar Jums ar savu viedokli, iespaidiem un tā tālāk. 
Ko es te daudz Jums pa tukšo stāstīšu, tāpēc padalīšos ar jaunumiem, kurus nu jau gaidu ar nepacietību veikalu plauktos. 
Tātad pirmais ir šis: 
Attēla source: http://www.beautyscene.net/wp-content/uploads/2013/03/loreal-micellar-solution.jpg
L'oreal micelārais ūdens
Produkts sola: vienlaikus noņemt dekoratīvo kosmētiku, mitrināt un nomierināt ādu, tā nav jāberzē, nav jānoskalo  tam piemīt nepārspējama efektivitāte bez kairinājuma, tas ir piemērots pat jūtīgai ādai - hipoalerģisks, nesatur smaržvielas, parabēnus un alkoholu. 

Šo produktu gaidu ar nepacietību, jo Biodermas micelāros ūdeņus neesmu mēģinājusi, lieku lielas cerības uz to.

Otrais jaunums :

Attēla source: http://www.beautyheaven.com.au/article_images/2012/August/August-23/2_L_Oreal_Nude_Magique_bb_cream_video_trial.jpg

Otrais jaunums arī no L'oreal Nude Magique BB cream.

Šo es jau pamēģināju un godīgi sakot, man nepatika, internetā jau biju redzējusi, ka šim bb krēmam ir ļoti dzelteni toņi un tie laikam ir tikai divi. Interesanti ir tas, ka pirms tu uzklāj krēmu tas ir balts ar mazām brūnām kapsuliņām un kad to uzliec uz ādas tam, pārādās tonis. Es izmēģināju toni ''medium'' un man tas likās ļoti tumšs un pietam dzeltenīgi oranžs. Man personīgi ir gaišs ādas tonis, lietoju Maybelline Fit me tonālo krēmu tonī 110, tāpēc varbūt īsti adekvāti nevaru spriest par tik tumšu toni. 

Trešais jaunums ir no Garnier skin naturals:
Attēla source: http://images-its.chemistdirect.co.uk/Garnier-Pure-Active-Charcoal-Anti-Spot-Gel-Scrub-186385.jpg?o=JAonT@Nj@OOzVb$x47qW4q$jQfMj&V=5inX

un otram es nevaru atrast attēlu, bet žurnālā Cosmopolitan ir šo produktu reklāma. 
Ražotājs sola: sāc karot ar pumpām, pateicoties trīskāršajām aktīvās ogles spēkam: super absorbējošs, super attīrošs un dabiski nolobošs, īsts netīrumu magnēts ar pierādītiem rezultātiem.

Šo arī vēlos pamēģināt, jo esmu redzējusi video, kur youtuba skaistuma guru lieto Michael Todd šāda veida līdzekļus, tāpēc ar uz šiem produktiem lieku lielas cerības. Tas arī pagaidām viss. 

2 komentāri:

  1. Laipni lūgta pulciņā! :)
    Nemaz nezināju, ka arī Loral būs micelārais ūdens, gaidu ar nepacietību! ^^

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Šodien internetā atradu, ka Loreal ir arī cleansing oil, bet kad tā atceļos pie mums, grūti teikt.

      Dzēst