otrdiena, 2013. gada 2. aprīlis

SOS aukstumpumpa!!!

Pagājušonedēļ eksāmena dēļ nācās vilkt kleitu. Laiks it kā nebija auksts un staigāt arī daudz nesanāca, tikai no mašīnas līdz durvīm un otrādi, bet pēc divām dienām pamostos no rīta un ieskatoties spogulī ieraudzīju aukstumpumpu, kas ieradusies ciemos. 

Attēla source: http://www.sieviesuklubs.lv/content/uploads/1330960649-3451.jpg

Uzreiz zināju, kas man jādara. Atradu ziedi Boro Plus un uzreiz sāku zieķēt uz aukstumpumpas. Neteikšu, ka ziede ir brīnumlīdzeklis, kas liek pumpai brīnumaini pazust, bet lietojot Boro Plus man tā pariet daudz ātrāk, tā tik traki nesulojas un rēta arī pēc tam nepaliek. Agrāk Boro Plus lietoju tikai uz pumpām un uz īpaši sausiem ādas pleķiem. Pērkot Boro Plus man farmaceits pateica, ka Boro Plus principā esot domāts arī herpēm, tad arī to uzzināju. Esmu lietojusi arī tos Compeed plāksterus, kas man vispār riebās, herpe stipri sulojās un pēc plāksteru lietošanas ilgi dzija. Esmu dzirdējusi, ka uzreiz, kad jūt pirmos herpes simptomus ir jāliek uz tās pārgriezta ķiploku daiviņa, esmu mēģinājusi, arī neko nedeva, tāpat aukstumpumpa izlīda. Pašlaik lietoju zaļo Boro Plus ziedi, bet parasti pērku lillā variantu, aptiekā farmaceits apgalvoja, ka sastāvs ir pilnīgi vienāds, tāpēc nav starpības pirkt zaļo vai lillā. 
http://www.apollo.lv/zinas/ka-arstet-aukstumpumpas/539271 arī labs raksts par to, kas ir herpe un kā ar to cīnīties. 

 Attēla source: http://www.theforthright.com/wp-content/uploads/2012/12/success-story-of-boroplus.jpg
P.S. Vēl nevaru pievienot savas bildes, jo fotoaparāts nedaudz niķojas. Centīšos ar viņu tik galā, lai varu padalīties ar pašas uzņemtām bildēm. 

KĀ JŪS CĪNĀTIES AR HERPI, KAS PILNĪGI NEGAIDĪTI IERODAS, TIEŠI NEĪSTAJĀ BRĪDĪ? 

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru