trešdiena, 2013. gada 3. aprīlis

Maybelline FIT ME! tonālais krēms.

Raksta sākumā gribu pateikt, ka šodien ir vienkārši fantastiski skaista un saulaina diena. Ar draudzenēm smējāmies, ka jābrauc uz ezera bļitkot, lai varētu nosauļoties, jo saule ļoti labi ''pievelk''. Un vēl gribēju parādīt, cik ļoti skaisto dienu izbauda mana mīlule - Mincīte, jā, jā, zinu ļoti oriģināls vārds, bet es neesmu īpaši izvēlīga izvēloties saviem mīluļiem vārdus. Skaistums slēpjas vienkāršībā. :D 

Attēls mans.
Bet vispār jau gribēju padalīties ar savu pieredzi, kas man bija ar šo tonālo krēmu. Tātad pirms pirku internetā meklēju atsauksmes un viedokļus, viss liecināja par to, ka man arī šis krēms ir jāiegādājas. Kad es viņu pirku atlaižu nebija, tāpēc pirku par pilnu cenu 8 lati ar santīmiem, vairs konkrēti neatceros un maku arī esmu izrevidējusi no vecajiem čekiem, tāpēc precīzu cenu nenosaukšu, bet ne jau īsti par cenu iet runa. 

Attēls mans.
Runa ir par to, ka izmēģinot pirmo reizi tonālo krēmu es nebiju īsti apmierināta, bet nodomāju, ka gan jau kaut ko pati nepareizi izdarīju, bet, nē, es nebiju kļūdījusies, tonālais krēms priekš manis galīgi neder. Visu laiku klāju ar pirkstiem un beigās nonācu tik tālu, ka vairs pat negribēju viņu lietot un domāju vai nu mest ārā, vai nu kādam atdot, bet nostrādāja faktors, ka es viņu pirku par pilnu cenu, nevis uz atlaidēm, tāpēc nodomāju, ka ir jāatrod veids kā viņu izlietot. Vienā dienā, kad testēju divus paraudziņus, kurus biju saņēmusi, pamēģināju uzklāt šo tonālo ar sūklīti un biju pamatīgi pārsteigta, rezultāts ko ieguvu mani apmierināja tik ļoti, ka tomēr laikam izlietošu viņu. Šajā situācijā izskatās, ka nostrādāja mans skopums. Tāpat neesmu sajūsmā, vairs noteikti nepirkšu tieši šo tonālo, bet prieks, ka atradu veidu kā izlietošu viņu un nebūšu naudiņu izšķiedusi velti. :)

P.S. Pavasara noskaņā esmu sākusi ieturēt pavasara diētu, kas protams ir ēst visu, bet ar noteiktu mēru, vairāk augļus un dārzeņus, kā arī esmu atsākusi griezt riņķi, jau biju aizmirsusi kā man patīk griezt riņķi. Prieks par sevi. Jauku visiem dienu un rītdienu, un tā tālāk. 

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru