pirmdiena, 2013. gada 8. aprīlis

Mana kosmētikas maka sastāvs.

Esmu ļoti neveiksmīgi noķērusi gripu, tāpēc man ir nedaudz brīva laika, ko varu veltīt blogam. :) Šoreiz stāstīšu par sava kosmētikas maka sastāvu. 
Maciņš jau ir ļoti vecs un ir nobružājies, taču pietiekoši skaistu aizstājēju es vēl neesmu viņam atradusi. Gribas ko vienkāršu un reizē arī skaistu un elegantu. Bet tagad par pašu sastāvu, kas tad maciņā iekšā?!
1. Maybelline Fit me! tonālais krēms. Lietoju toni 110, kas ir pats gaišākais, kas ir pieejams. Tonis man der ideāli, taču ar pašu tonālo īsti neesmu apmierināta, es gribētu nedaudz biezāku struktūru. 
2. Isabelle Dupont Sheer Pressed Face Powder. Tonis - 02. Parasts kompaktais pūderis, savu darbu dara apmierinoši, man patīk. 
3. Catrice Allround konsīleru palete. Lietoju tikai divus gaišākos toņus, neesmu apmierināta ar kvalitāti, jo manus zilos riņķus šīs konsīleris nenoslēpj. 
4. AVON Naturals Peach and cotton mitrinošais balzams. Smarža šim produktam ir vienkārši dievīga, ļoti patīk persiku aromāts. Balzams mitrina un kopj ādu, draudzenes teica, ka viņām ''kož'' lūpās, es personīgi šādu efektu vai vajadzētu teikt defektu neizjutu.
5. AVON True Color acu ēnu kvartets tonī ''Mocha latte''. Toņi ir skaisti, taču ļoti slikti klājās un ilgi neturas, pat ar acu ēnu bāzi, bet ikdienā tīri labi der.
6. Maybelline Eye Studio Mono acu ēnas. Tonis - 720 Iced Fudged. Ļoti skaistas ēnas ar spīdumiem. Pigmentācija ir normāla.
7. Essence uzacu zīmulis. Tonis - 004 blonde. Esmu pilnībā apmierināta ar šo uzacu zīmuli, taču nākošo reizi pirkšu Catrice uzacu zīmuli. 
8. Maybelline Illegal Length skropstu tuša. Tonis - black. Man ir īsas skropstas, bet šī tuša tik labi dara savu darbu, kad uzkrāsojot to, es iegūstu izteiksmīgas un garas skropstas. Parasti klāju divas kārtas.
9. Catrice Liquid liner waterproof. Tonis - 010 don't leave me! (kas ir parasts melns tonis). Īstenībā šo laineri nemaz negribēju pirkt, es gribēju pirkt Essence laineri, bet kāds labvēlis bija iesviedis šo Essences vietā un pat neskatoties paķēru. Vēl īsti nesaprotu ko es domāju par šo laineri, manā īpašumā viņš ir jau kādu laiku, bet vēl neesmu sapratusi, ko domāju.
10. Eveline 3D Holografic Brilliant lūpu spīdums. Toni nevaru pateikt, jo visi uzrakstiņi ir nobružājušies, jo šis spīdums visu laiku ir ar mani, tas ir mans mīļākais lūpu spīdums. Kvalitāte pilnībā apmierina.
11. Essence lūpu krāsa tonī - 52 in the nude. Lūpu krāsa nav pigmentēta, taču ikdienā es viņu izlietošu, bet otrreiz neiegādāšos. 
Tas arī viss, kas ietilpst manā kosmētikas maciņā. 

P.S. Es taču zināju, ka no šodien būs atlaides dekoratīvajai kosmētikai Drogās. Piepildījās mans pareģojums. :) LAI JUMS JAUKA DIENA! 

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru