svētdiena, 2013. gada 7. aprīlis

Atsauksme: ''Organic Therapy'' attīroša sejas maska ar organisko baltās trifeles ekstraktu.

Paralēli ēst gatavošanai, rakstu atsauksmi, cenšos nošaut divus zaķus ar vienu šāvienu. Tad ķeršos klāt. 
Attēls no http://www.pirkumins.lv/img//organic_therapy_sejas%20maska%20ar%20balto%20trifeli-.jpg

Ražotājs raksta: Satur aktīvus organiskus komponentus. Ultramaiga struktūra. Maska lieliski attīra, atjauno un aizsargā ādu pret ārējās vides iedarbību. Organiskais baltās trifeles ekstrakts paaugstina ādas imunitāti, uzlabo apmaiņas procesus šūnās, regulē tauku dziedzeru darbību. (paredzēta arī taukainai ādai) 

Mans viedoklis: Produkts ir super ekonomisks, jo man visai sejai pietika ar zirņa lieluma piciņu. Un tagad par pašu masku, es esmu sajūsmā, jo maska tiešām ir utramaiga, tā tiešām attīra seju, pēc maskas nomazgāšanas ir tā foršā ''tīrā'' sajūta. Maska dara visu, kas tai jādara. Esmu ļoti apmierināta ar šo masku. 

P.S. Ar nepacietību gaidu rītdienu, jo pēc maniem aprēķiniem rītdien Drogās ir jāsākas atlaidēm dekoratīvajai kosmētikai. Jo, manuprāt, parasti pēc mutes higiēnas līdzekļu atlaidēm ir atlaides dekoratīvajai kosmētikai. Redzēsim, mans pareģojums piepildīsies vai nē?! 

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru